
Nejnovější článek

Nejčtenější články

Petra Kalousková a Eva Pokorná ze Studia Svéráz
PodcastSedmá epizoda našeho podcastu Marketing z radosti s Evou Pokornou a Petrou Kalouskovou ze Studia Svéráz.
Lukas

Jak vyhodnocovat a vylučovat návštěvnost botů
Google AnalyticsPodívejte se, jak rozpoznat boty v analytice, proč je důležité je filtrovat a jak chránit data i reklamní rozpočty před falešnou návštěvností.
Lenka

Jak nasdílet přístupy do Mergada
NávodyPotřebujete nasdílet přístupy do Mergada, ale nevíte jak na to? Ukážeme vám to v našem článku. Lenka
Všechny články

Možnosti cílení v rámci Youtube video kampaně
GoogleAds, PPCPřečtěte si více o možnostech cílení v rámci Youtube video kampaní. Dozvíte se, jaké jsou metody cílení na obsah.
Dito

Přehled formátů bannerové reklamy
Nezařazené, PPCSepsali jsme pro vás specifikaci jednotlivých formátů obsahové reklamy jak pro Sklik, Google Ads, tak i Facebook. Vše přehledně na jednom místě!

Návod, jak udělit přístup do účtu Google Tag Manager
NávodyNávod, jak udělit přístup do účtu Google Tag Manager. Krok po kroku od přihlášení do přidání nového uživatele.Dito

Návody na vyloučení mobilních apps z obsahové sítě Google Ads
GoogleAds, NávodyNávody na vyloučení mobilních apps z obsahové sítě Google Ads. Vyřazení pomocí Google Ads a Google Ads Editor.
Dito

Návod, jak udělit přístup do administrace v Shoptet e-shopu
NávodyUdělení přistupu novému uživateli do administrace v Shoptet e-shopu. Návod od přihlášní až po udělování práv novému uživateli.
Dito

GA4 nový pohled na webovou analytiku
Google Analytics, PPCPřečtěte si více o novém typu Google Analytics, které v budoucnu nahradí staré Google Analytics Universal.
Dito

UTM parametry pro Facebook příspěvěk
Sociální sítě, Sociální sítěZajímá vás, jak měřit výsledky svých příspěvků na Facebooku? V krátkém návodu si představíme kouzlo UTM parametrů.
Terka

Co jsou responzivní reklamy ve vyhledávání a proč je potřeba je řešit?
GoogleAds, PPCCo jsou responzivní reklamy ve vyhledávání a proč je potřeba je řešit? To jsme vysvětlili v tomto článku.
Vojta

Nový typ cílení v Skliku? Zatím nejlepší akvizice v obsahu.
PPC, Sklik.czMinulý rok na podzim Sklik představil novinku - cílení na návštěvníky Seznamu v dynamickém retargetingu. Tuto novinku jsme, po jejím uvedení, vyzkoušeli na pěti e-shopech z různých odvětví.
Vojta

Tvorba postů v Creator studiu
Sociální sítě, Sociální sítěZačínáte s organickou komunikací na Facebooku? Tak mrkněte na náš návod, jak efektivně plánovat posty skrze Creator studio...
Terka

Návod, jak implementovat měřící kód Biano Pixel na Shoptet
NávodyPotřebujete implementovat měřící kód Biano Pixel na platformu Shoptet? V tomto článku se dozvíte jak.
Vojta

Jak stáhnout fakturu z Skliku
Sklik.czVždy na konci měsíce vám Seznam vygeneruje fakturu za utracenou částku. Zde najdete, jak fakturu stáhnout přímo z klientské zóny.
Vojta

Jak stáhnout fakturu z Google Ads
GoogleAdsVždy na konci měsíce vám Google Ads vygeneruje fakturu za utracenou částku. Zde najdete, jak fakturu stáhnout přímo z rozhraní Google Ads.
Vojta

Jak dobít kredit v Skliku?
Sklik.czDo Skliku je potřeba přidat platební kartu, přes kterou dobíjíte peníze investované do reklamních kampaní.
Vojta

Jak přidat platební kartu v Google Ads?
GoogleAdsDo Google Ads je potřeba přidat kreditní kartu, z které se vždy za určité období strhává částka investovaná do reklamních kampaní.
Vojta
Prohlédněte si, jak jsme postupovali u klientů

Korbička šperky
Jak postupujeme u klientů?Korbička je jedním z nejprestižnějších šperkařství na českém trhu. Jak postupujeme při správě PPC kampaní, Meta nebo e-mailingu? To zjistíte v naší případové studii.

Osobní vinotéka
Jak postupujeme u klientů?Spolupráce s Osobní Vinotékou si velmi vážíme a jsme rádi, že se nám daří podporovat její růst. Pokračujeme ve zvyšování jejich tržeb a posilování její pozice na českém trhu kvalitních vín.

Pilsner Urquell Experience
Jak postupujeme u klientů?Máme rádi výzvy a Pilsner Urquell Experience pro nás jednou takovou rozhodně je. Spojili jsme proto síly, abychom pomohli zvýšit povědomí o této pražské atrakci v Česku i ve světě.

Granule Bardog
Jak postupujeme u klientů?GranuleBardog je značka, která přináší kvalitní krmivo a potřeby pro psy a kočky. Její jedinečné receptury z lokálních surovin podporují zdraví a předcházejí nemocem. S důrazem na udržitelnost a ekologii si získává srdce majitelů mazlíčků. S hrdostí spravujeme její online marketingové kanály a pomáháme značce růst.

Youklid
Jak postupujeme u klientů?Přečtěte si, jak pečlivě navrhujeme kampaně pro klienta Youklid, který poskytuje úklidové služby pro domácnosti v Praze, Brně a okolí.

Silvini
Jak postupujeme u klientů?Silvini je značka specializující se na cyklistické a outdoorové vybavení. Nabízí širokou škálu produktů od cyklistických a sportovních oděvů až po doplňky do přírody.