


Nový typ cílení v Skliku? Zatím nejlepší akvizice v obsahu.
Sklik.czMinulý rok na podzim Sklik představil novinku - cílení na návštěvníky Seznamu v dynamickém retargetingu. Tuto novinku jsme, po jejím uvedení, vyzkoušeli na pěti e-shopech z různých odvětví.
Vojta

Jak stáhnout fakturu z Skliku
Sklik.czVždy na konci měsíce vám Seznam vygeneruje fakturu za utracenou částku. Zde najdete, jak fakturu stáhnout přímo z klientské zóny.
Vojta

Jak stáhnout fakturu z Google Ads
GoogleAdsVždy na konci měsíce vám Google Ads vygeneruje fakturu za utracenou částku. Zde najdete, jak fakturu stáhnout přímo z rozhraní Google Ads.
Vojta
Prohlédněte si, jak jsme postupovali u klientů

Studio DVA
Jak postupujeme u klientů?Divadlu Studio DVA pomáháme zaplnit každé místo v hledišti. Zapojili jsme reklamu ve vyhledávání a v obsahové síti, přidali remarketing a propojili online s offline kampaní.

Armyshop
Jak postupujeme u klientů?Co může vyhledávač oblečení Glami přinést obchodu s vojenským vybavením? Rozhodli jsme to zjistit – a brzy Glami převálcovalo všechny ostatní marketingové kanály.