
Meta zavádí Site Links: Jedna reklama, více možností prokliků
Sociální sítě, Sociální sítěPro správu vaší facebookové reklamy je Business Manager nepostradatelný nástroj, díky kterému budete mít přehled o všech lidech ve svém firemním účtu, snadno propojíte svoji agenturu, můžete využívat výhod dynamického remarketingu při tvorbě reklam, navíc můžete vytvořit a spravovat více účtů pro reklamu.
Petra

Propagace IG příspěvku: jak na to? A jak to nedělat?
Návody, Nezařazené, Online marketing, Sociální sítěNastavili jste si účet pro reklamu a od spuštění reklamy už Vás dělí jen přidání platební metody? Nezoufejte, ukážeme Vám, jak na to!
Petra
Podvodné zprávy na Facebooku
Sociální sítě, Sociální sítěNastavili jste si účet pro reklamu a od spuštění reklamy už Vás dělí jen přidání platební metody? Nezoufejte, ukážeme Vám, jak na to!
Petra
Kdo platí za FB a Instagram reklamu?
Sociální sítě, Sociální sítěNastavili jste si účet pro reklamu a od spuštění reklamy už Vás dělí jen přidání platební metody? Nezoufejte, ukážeme Vám, jak na to!
Petra
Napojení CAPI na Shoptet
Návody, Sociální sítěPřestaňte se na svém e-shopu připravovat až o desítky procent dat o svých uživatelích. Integrujte si na Shoptet společně s FB pixelem i Conversion API.
Terka
Jak přidat platební metodu do Facebooku?
Návody, Sociální sítěNastavili jste si účet pro reklamu a od spuštění reklamy už Vás dělí jen přidání platební metody? Nezoufejte, ukážeme Vám, jak na to!
Terka
Jak vytvořit FB Katalog
Návody, Sociální sítěZačínáte s organickou komunikací na Facebooku? Tak mrkněte na náš návod, jak efektivně plánovat posty skrze Creator studio...
Terka
Napojení pixelu do Facebook Business manageru
Sociální sítě, Sociální sítěDoměřte výsledky reklamních kampaní a sbírejte data do remarketingu pomocí pixelu.
Terka
Jak připojit lidi ke svému Facebook Business manageru?
Návody, Sociální sítěChcete spravovat svoji FB stránku ve více lidech? Ukážeme vám, jak přidat nové lidi ke své stránce.
Terka
UTM parametry pro Facebook příspěvěk
Sociální sítě, Sociální sítěZajímá vás, jak měřit výsledky svých příspěvků na Facebooku? V krátkém návodu si představíme kouzlo UTM parametrů.
Terka