https://pudeto.cz/wp-content/uploads/2025/09/david_koci_ep10.png
1080
1920
Lukáš
https://pudeto.cz/wp-content/uploads/2023/09/pudeto.svg
Lukáš2025-09-26 20:14:392025-09-26 20:14:53David Kočí, UX DesignerNejnovější článek
https://pudeto.cz/wp-content/uploads/2025/09/david_koci_ep10.png
1080
1920
Lukáš
https://pudeto.cz/wp-content/uploads/2023/09/pudeto.svg
Lukáš2025-09-26 20:14:392025-09-26 20:14:53David Kočí, UX DesignerNejčtenější články

Pavlína Honcová z FAVI.cz
PodcastDevátá epizoda našeho podcastu Marketing z radosti s Head of Business Development FAVI.cz Pavlínou Honcovou.
Lukas

Jak najít faktury v Google Ads krok za krokem
GoogleAds, NávodyZjistěte, kde najít a stáhnout faktury v Google Ads. Rychlý návod krok za krokem pro přehlednou správu vašich reklamních výdajů.
Zorka

Marketingový trychtýř
GoogleAds, PPCCo je marketingový trychtýř a jak s ním pracovat v reklamách? Čtěte zde
Zorka
Všechny články

Pudeto na Reshoper 2025
Konference, Online marketingPotkejte se s týmem Pudeto na veletrhu Reshoper 2025. Probereme marketing, e‑commerce trendy a nabídneme inspiraci i dárky pro váš e‑shop.
Petra

Jak zapnout ověření telefonního čísla v rychlých formulářích Meta Ads?
Návody, Sociální sítě, Sociální sítěPřečtěte si náš přehledný návod jak spustit ověření telefonního čísla v reklamách na Facebooku a Instagramu.
Lukas

Karolína Houžvičková z eLegal
PodcastOsmá epizoda našeho podcastu Marketing z radosti s advokátkou Karolínou Houžvičkovou z eLegal.
Lukas

YouTube: Analytika kampaně a efektivní vyhodnocování
GoogleAds, PPCYouTube reklama představuje klíčový nástroj pro budování brandu, je ale při její analýze třeba brát v úvahu specifické metriky a cíle. Tento článek shrnuje hlavní postupy a doporučení, jak k YouTube kampaním přistupovat.
Zorka

Petra Kalousková a Eva Pokorná ze Studia Svéráz
PodcastSedmá epizoda našeho podcastu Marketing z radosti s Evou Pokornou a Petrou Kalouskovou ze Studia Svéráz.
Lukas

Jak vyhodnocovat a vylučovat návštěvnost botů
Google AnalyticsPodívejte se, jak rozpoznat boty v analytice, proč je důležité je filtrovat a jak chránit data i reklamní rozpočty před falešnou návštěvností.
Lenka

Jak nasdílet přístupy do Mergada
NávodyPotřebujete nasdílet přístupy do Mergada, ale nevíte jak na to? Ukážeme vám to v našem článku. Lenka

Martin Bartoň z eLegal
PodcastDalším hostem našeho podcastu Marketing z radosti byl advokát Martin Bartoň z eLegal
Lukas

Jak implementovat Smartlook na web nebo e-shop?
NávodyProzkoumali jsme rozdíly mezi přímou inzerce na TripAdvisoru a inzerováním přes Google Ads, abychom zjistili, jak se liší v nákladech, dosahu a efektivitě.
Zorka

Jak založit profil na Pinterestu a začít inzerovat?
NávodyPřečtěte si náš přehledný návod na založení business profilu na Pinterestu a reklamního účtu pro spuštění inzerce.
Lukas

Michal Štikar z Pobo
PodcastDruhým hostem našeho podcastu Marketing z radosti byl náš kolega a také spoluzakladatel nástroje Pobo, Michal Štikar.
Martin

Vzájemné doplňování vyhledávacích kampaní a PMax
GoogleAds, PPCChcete, aby se vaše kampaně ve vyhledávání a PMax doplňovaly? Přečtěte si naše tipy pro lepší efektivitu a návratnost investic!
Lenka

Integrace vlastních seznamů zákazníků do Skliku pomocí Boost.space
PPC, Sklik.czJak efektivně spravovat zákaznická data v Skliku? Boost.space nabízí automatizaci, přesné cílení a snadnou integraci. Přečtěte si, jak to funguje!
Lenka

Remarketing v Google Ads: Kompletní průvodce od A do Z
GoogleAds, NávodyProzkoumali jsme rozdíly mezi přímou inzerce na TripAdvisoru a inzerováním přes Google Ads, abychom zjistili, jak se liší v nákladech, dosahu a efektivitě.
Zorka

PPC v roce 2025: Jaké trendy vás dovedou k úspěchu?
GoogleAds, PPC, Sklik.czZjistěte, jaké PPC trendy nás čekají v roce 2025, jak je využít pro úspěch reklamních kampaní a připravte se s námi na změny v online reklamě.
Lenka
Prohlédněte si, jak jsme postupovali u klientů

Korbička šperky
Jak postupujeme u klientů?Korbička je jedním z nejprestižnějších šperkařství na českém trhu. Jak postupujeme při správě PPC kampaní, Meta nebo e-mailingu? To zjistíte v naší případové studii.

Osobní vinotéka
Jak postupujeme u klientů?Spolupráce s Osobní Vinotékou si velmi vážíme a jsme rádi, že se nám daří podporovat její růst. Pokračujeme ve zvyšování jejich tržeb a posilování její pozice na českém trhu kvalitních vín.

Pilsner Urquell Experience
Jak postupujeme u klientů?Máme rádi výzvy a Pilsner Urquell Experience pro nás jednou takovou rozhodně je. Spojili jsme proto síly, abychom pomohli zvýšit povědomí o této pražské atrakci v Česku i ve světě.

Granule Bardog
Jak postupujeme u klientů?GranuleBardog je značka, která přináší kvalitní krmivo a potřeby pro psy a kočky. Její jedinečné receptury z lokálních surovin podporují zdraví a předcházejí nemocem. S důrazem na udržitelnost a ekologii si získává srdce majitelů mazlíčků. S hrdostí spravujeme její online marketingové kanály a pomáháme značce růst.

Youklid
Jak postupujeme u klientů?Přečtěte si, jak pečlivě navrhujeme kampaně pro klienta Youklid, který poskytuje úklidové služby pro domácnosti v Praze, Brně a okolí.

Silvini
Jak postupujeme u klientů?Silvini je značka specializující se na cyklistické a outdoorové vybavení. Nabízí širokou škálu produktů od cyklistických a sportovních oděvů až po doplňky do přírody.