Nejnovější článek
Nejčtenější články

Jak implementovat Smartlook na web nebo e-shop?
NávodyProzkoumali jsme rozdíly mezi přímou inzerce na TripAdvisoru a inzerováním přes Google Ads, abychom zjistili, jak se liší v nákladech, dosahu a efektivitě.
Zorka
Jak založit profil na Pinterestu a začít inzerovat?
NávodyPřečtěte si náš přehledný návod na založení business profilu na Pinterestu a reklamního účtu pro spuštění inzerce.
Lukas
Michal Štikar z Pobo
PodcastDruhým hostem našeho podcastu Marketing z radosti byl náš kolega a také spoluzakladatel nástroje Pobo, Michal Štikar.
Martin
Všechny články
Vzájemné doplňování vyhledávacích kampaní a PMax
GoogleAds, PPCChcete, aby se vaše kampaně ve vyhledávání a PMax doplňovaly? Přečtěte si naše tipy pro lepší efektivitu a návratnost investic!
Lenka
Integrace vlastních seznamů zákazníků do Skliku pomocí Boost.space
PPC, Sklik.czJak efektivně spravovat zákaznická data v Skliku? Boost.space nabízí automatizaci, přesné cílení a snadnou integraci. Přečtěte si, jak to funguje!
Lenka
Remarketing v Google Ads: Kompletní průvodce od A do Z
GoogleAds, NávodyProzkoumali jsme rozdíly mezi přímou inzerce na TripAdvisoru a inzerováním přes Google Ads, abychom zjistili, jak se liší v nákladech, dosahu a efektivitě.
Zorka
PPC v roce 2025: Jaké trendy vás dovedou k úspěchu?
GoogleAds, PPC, Sklik.czZjistěte, jaké PPC trendy nás čekají v roce 2025, jak je využít pro úspěch reklamních kampaní a připravte se s námi na změny v online reklamě.
Lenka
Jak vyloučit platební bránu z Google Analytics 4?
NávodyPropisování platební brány do zdrojů GA4 je častým problémem. V tomto článku si ukážeme, jak platební bránu vyloučit. Lenka
Google Ads pro malé a střední podniky: Jak maximalizovat úspěch placeného vyhledávání
GoogleAds, PPCProzkoumali jsme rozdíly mezi přímou inzerce na TripAdvisoru a inzerováním přes Google Ads, abychom zjistili, jak se liší v nákladech, dosahu a efektivitě.
Zorka
Michal Gajdoš z Amabrands
PodcastPoprvé jsme si do našeho podcastu pozvali hosta - Michala Gajdoše z agentury Amabrands. Ta se zabývá optimalizací a reklamou na jednom z největších světových marketplaců Amazonu.
Martin
Jak požádat o vlastnictví Firemního profilu na Google
NávodyJak převzít Firemní profil na Google? Zjistěte, jak snadno požádat o vlastnictví Firemního profilu, ať už jde o kamennou provozovnu, hybridní firmu nebo firmu s obslužnou oblastí. V článku najdete podrobný návod krok za krokem a potřebné informace.
Zorka
Rozdíly mezi přímou inzercí na TripAdvisoru a inzerováním přes Google Ads
GoogleAds, PPC, TripAdvisorProzkoumali jsme rozdíly mezi přímou inzerce na TripAdvisoru a inzerováním přes Google Ads, abychom zjistili, jak se liší v nákladech, dosahu a efektivitě.
Zorka
Srovnávače zboží a inspirátory
PodcastMartin s Adamem se vrátili ke svému oblíbenému tématu srovnávačů zboží, tentokrát se o nich bavili také ve spojitosti s inspirátory.
Martin
Masterfeed
PodcastDruhá epizoda z dílny naší digitální agentury Pudeto. Pořadem opět provází sehraní Adam Funiok a Martin Dlouhý.
Adam
Srovnávače zboží a Marketplaces
PodcastV prvním díle našeho podcastu se Adam s Martinem rozpovídali o srovnávačích zboží a marketplaces. Poslechněte si, co byste neměli opomenout při budování těchto marketingových kanálů.
Martin
Meta zavádí Site Links: Jedna reklama, více možností prokliků
Jak na Facebook?, Sociální sítěPro správu vaší facebookové reklamy je Business Manager nepostradatelný nástroj, díky kterému budete mít přehled o všech lidech ve svém firemním účtu, snadno propojíte svoji agenturu, můžete využívat výhod dynamického remarketingu při tvorbě reklam, navíc můžete vytvořit a spravovat více účtů pro reklamu.
Petra
Propagace IG příspěvku: jak na to? A jak to nedělat?
Jak na Facebook?, Návody, Nezařazené, Online marketingNastavili jste si účet pro reklamu a od spuštění reklamy už Vás dělí jen přidání platební metody? Nezoufejte, ukážeme Vám, jak na to!
Petra
Jak nasdílet přístupové údaje do Google Analytics 4?
Google Analytics, NávodySdílení přístupů do Google Analytics 4 zabere jen pár minut. Jak na to? To zjistíte v tomto článku.Lenka
Prohlédněte si, jak jsme postupovali u klientů
Korbička šperky
Jak postupujeme u klientů?Korbička je jedním z nejprestižnějších šperkařství na českém trhu. Jak postupujeme při správě PPC kampaní, Meta nebo e-mailingu? To zjistíte v naší případové studii.
Osobní vinotéka
Jak postupujeme u klientů?Spolupráce s Osobní Vinotékou si velmi vážíme a jsme rádi, že se nám daří podporovat její růst. Pokračujeme ve zvyšování jejich tržeb a posilování její pozice na českém trhu kvalitních vín.
Pilsner Urquell Experience
Jak postupujeme u klientů?Máme rádi výzvy a Pilsner Urquell Experience pro nás jednou takovou rozhodně je. Spojili jsme proto síly, abychom pomohli zvýšit povědomí o této pražské atrakci v Česku i ve světě.
Granule Bardog
Jak postupujeme u klientů?GranuleBardog je značka, která přináší kvalitní krmivo a potřeby pro psy a kočky. Její jedinečné receptury z lokálních surovin podporují zdraví a předcházejí nemocem. S důrazem na udržitelnost a ekologii si získává srdce majitelů mazlíčků. S hrdostí spravujeme její online marketingové kanály a pomáháme značce růst.
Youklid
Jak postupujeme u klientů?Přečtěte si, jak pečlivě navrhujeme kampaně pro klienta Youklid, který poskytuje úklidové služby pro domácnosti v Praze, Brně a okolí.
Silvini
Jak postupujeme u klientů?Silvini je značka specializující se na cyklistické a outdoorové vybavení. Nabízí širokou škálu produktů od cyklistických a sportovních oděvů až po doplňky do přírody.