WELEDA
Přírodní kosmetika, které můžete věřit.
Přírodní kosmetika, které můžete věřit.
Weleda je kosmetika vyráběná z těch nejlepších přírodních surovin. Ve Weledě si zakládají na udržitelnosti a zachování přírodní biodiverzity, proto je pro ně klíčové, aby jejich produkty fungovaly nejen v harmonii s vaší pokožkou, ale i s přírodou. A to už od roku 1921, kdy vznikla první laboratoř a zahrada, ve které si Weleda pěstuje vlastní rostliny, které při výrobě kosmetiky používá. Veškerá jejich kosmetika se vyrábí bez syntetických barviv a vůní, konzervačních látek, geneticky modifikovaných organismů, silikonů, parafínu, jiných ropných produktů, syntetických tuků a netestuje se na zvířatech.
Weleda razí holistický přístup k životu. To se také odráží na jejích výrobcích, ve kterých se použité přírodní suroviny doplňují. Prostřednictvím svých produktů se tak snaží pečovat o vaší pokožku, která je vaším největším smyslovým orgánem, a to jak o tu dospělou, tak i o tu nejcitlivější dětskou. Z jejich nabídky si tak můžete vybrat péči o tělo, tvář, těhotenskou kosmetiku i produkty pro vaše nejmenší.
“ S Martinem a jeho týmem skvělých lidí pracujeme na zvýšení povědomí o naší značce, zlepšení výkonu e-shopu a zkoušení nových věcí. Přínosem jsou hlavně znalosti a ochota nalezení cest k úspěchu, nejenom Martina ale i jeho týmu.”
Máme rádi velké výzvy, kterou Weleda jako uznávaný mezinárodní brand, rozhodně byla. Proto jsme se rozhodli spojit síly a pomoct zvýšit povědomí o její značce v Čechách i na Slovensku. Jedním z hlavních důvodů bylo i to, jak udržitelně a zodpovědně se k výrobě kosmetiky staví. Zúčastnili jsme se výběrového řízení, vyhráli ho a spolupráce byla na světe.
Ve Weledě si přáli primárně zvýšit povědomí o značce, dále pak rozhýbat objednávky v e-shopu a zlepšit měření výsledků. Weleda se rozhodla řešit si organickou komunikaci interně a na nás tak zůstaly reklamní kampaně. Inzerce, která se do té doby na sociálních spouštěla, byla jen nárazová. Proto jsme se rozhodli zapojit i dlouhodobé kampaně ve formě propagace postů pro Facebook i Instagram, které nám nepřetržitě sbírají publika do remarketingu. Ty jsme pak doplnili sezónními kampaněmi podle požadavků klienta.
Cílení zaměřujeme specificky podle konkrétní kampaně. Používáme jak lookalike publika z návštěvníků webu nebo sociálních sítích tak i zájmové sady. V remarketingu vycházíme zejména z interakcí na sociálních sítích a návštěvníků relevantních kategorií na webu. V promo kampaních používáme akviziční cílení podle zaměření postu např. na přírodní péči, kosmetiku atp.
Vizuály reklam v dynamickém remarketingu jsme doplnili o logo Weledy a doplňkovou grafiku vhodnou ke konkrétní sadě produktů. Rámečky lze tematicky obměňovat a doplňovat o zajímavou grafiku, která zákazníky znovu zaujme.
Celá značka nese originální příběh, zodpovědný přístup k životnímu prostředí a skvělou kosmetiku z originálních receptur. Proto jsme se rozhodli v propagaci zaměřit právě na tyto tři specifika. Součástí naší strategie brand awareness je i budování stabilní základny fanoušků na sociálních sítích, se kterými pravidelně interagujeme.
„Abychom přilákali nové zákazníky skrze sociální sítě a odměnili ty stávající, zapojujeme i akční nabídky, které se slučují s klientovou slevovou politikou.“
V případě PPC pro Weledu spravujeme účty v Google Ads a Skliku. Od minulého roku zároveň testujeme i Microsoft Advertising. Na základě sezónnosti spouštíme různé krátkodobé kampaně na podporu brandu v obsahové síti. Dlouhodobě pak běží hlavně vyhledávací kampaně zaměřené na brandová klíčová slova i na obecnější výrazy.
Na podporu povědomí o značce běží v účtech sezónní kampaně v obsahové síti. V Google Ads pravidelně spouštíme klasické kampaně v obsahové síti (bannery + responzivní obsahová reklama), často také přidáváme videokampaně a v poslední době se nám dost osvědčily discovery kampaně. V Skliku pak běží hlavně klasické kampaně v obsahové síti (bannery + kombinovaná reklama). Zároveň v poslední době testujeme obsahovou síť v reklamním systému Microsoft Advertising, která je novinkou od minulého roku.
„Tyto kampaně cílíme na různá zájmová publika, stejně tak zohledňujeme další faktory, jako je například věk nebo pohlaví. Kampaně zároveň cílíme i na remarketingová publika, abychom se stálým i potenciálním zákazníkům pravidelně připomínali.“
Ve vyhledávací síti běží brandové kampaně zacílené na většinu řad od Weledy. I v případě různých specifických vyhledávacích dotazů ve spojení se značkou Weleda se díky tomu ve výsledcích vyhledávání zobrazuje vysoce relevantní reklama. Na obrázku vpravo je znázorněn příklad reklamy po vyhledání klíčového slova „kosmetika pro miminka weleda“.
Dále pak ve vyhledávací síti běží non-brandové vyhledávací kampaně, které na web přivádějí nové zákazníky na základě relevantních vyhledávacích dotazů. Stejně tak jsou spuštěné akviziční kampaně zacílené na články na blogu, okrajově běží i kampaň v nákupech.
„S Pudeto jsme začali spolupracovat na doporučení. A vzhledem k naší spokojenosti budeme doporučovat dále, aby to šlo i ostatním.“
Chcete navýšit povědomí o značce, stejně jako Weleda? Pojďme se pobavit o tom, jak vám dokážeme pomoct.