Vybaveniprouklid.cz
Profesionálové v oblasti profesionálního úklidu a čištění.
Profesionálové v oblasti profesionálního úklidu a čištění.
Vybaveniprouklid.cz je česká rodinná firma, která v oblasti úklidových služeb působí už od roku 2009. Její hlavní činností je výroba a maloobchodní prodej, velkoobchodní prodej, poradenství a servis v oblasti profesionálního úklidu a čištění.
V nabídce naleznete kromě vlastní značky úklidových prostředků umej.to a čistících strojů a úklidového vybavení vybaveniprouklid.cz, široké portfolio značek jak českých, tak zahraničních, které si vozí napřímo ze zahraničí od výrobců nebo jsou v ČR jejich lokálními distributory, potravinářské plyny a ekologický chemie Feel Eco nebo hypoalergenní prostředky značky CroEn.
Naším hlavním úkolem bylo zvýšení počtu konverzí a zlepšení povědomí o značce vybaveniprouklid.cz. Pro spolupráci s klientem jsme byli domluvení na konkrétní výši PNO, která nám pomohla s optimalizací kampaní a jejich rozpočtem.
V případě Google Ads využíváme vlastní štítkování, které využíváme jak do běžných PLA, PMax tak i DSA kampaní z feedu. Testujeme různé strategie nabídek od ruční CPC, Maximalizaci konverzí, ale i Maximalizaci hodnoty konverze, kde využíváme Návratnost investice do reklamy a optimalizací kampaní tak udržujeme požadované PNO. Vlastní štítky využíváme pro třídění skupin produktů v rámci výše obchodní maržovosti a odbytovosti.
Kampaně dále dělíme podle cílení na zařízení a lokality. Do PMax kampaní, ve kterých cílíme do produktové, vyhledávací i obsahové sítě. Postupně rozšiřujeme signály publik, které jsou složeny z klíčových slov, zájmů a zájmů o koupi, vlastních seznamů v podobě remarketingu, webů konkurence a e-mailových adres našich zákazníků.
V Sklik využíváme vedle vyhledávací sítě i dominantu obsahu, když využíváme kampaně dynamického remarketingu, kde máme roztříděné jednotlivé sestavy podle doby od navštívení produktů či kategorií. Dále DRTG (tj. dynamický retargeting) třídíme i podle zařízení, lokality, ale i nejvýkonnějších umístění, kde bereme v potaz CTR (míru prokliku) a konverzní poměry uživatelů.
„Postupně testujeme nové kampaně a zkoušíme inovace. Současně vytváříme strategii, která nám pomáhá optimalizovat kampaně a zvyšovat jejich konverzní úspěšnost.“
Chcete navýšit povědomí o značce, stejně jako vybaveniprouklid.cz? Pojďme se pobavit o tom, jak vám dokážeme pomoct.