Studio DVA
Představení, která plní divadelní hlediště
Představení, která plní divadelní hlediště
Divadlo Studio DVA je úspěšné činoherní ale i muzikálové divadlo v Praze. Najdete ho v Paláci Fénix na Václavském náměstí. Divadlo Studio DVA za rok odehraje přes 500 představení. Jak zaplnit každé místo v hledišti? My jsme zapojili vyladěné PPC kampaně (Google Ads a Sklik). Vedeme diváky k nákupu vstupenky a pomáháme budovat brand divadla Studia DVA.
PPC reklama ve vyhledávání je cílená, reaguje pouze na klíčová slova, na která chceme, aby se zobrazovala. Objevuje se tak ve správný okamžik na správném místě a nabízí přesně to, co vaši potencionální zákazníci hledají. PPC reklama umožňuje přesné cílení podle klíčových slov, regionů a dalších charakteristik. Díky tomu dosahuje vyšší účinnosti a přesnějšího cílení než jiné formy reklamy.
Display reklama pomáhá rozšířit povědomí o značce. Používáme bannery, nativní reklamu nebo videa, která se zobrazují na různých stránkách na základě požadovaného efektu. V rámci posilování brandu, jsem společně s klientem pracovali na obsahové strategii, jejímž cílem bylo najít vhodná cílení a umístění která by na web přilákala nové uživatele.
Opětovné oslovení návštěvníka Vaší stránky formou bannerů nebo textů potom, co neuskutečnil požadovanou akci. Remarketing byl nastaven v systémech Google Ads a Sklik, cílíme jak v kombinaci grafických bannerů tak i nativní reklamy.
Snaha propojit offline s online reklamou v rámci cílení na uživatele v Praze. Hlavní naše výhoda je, že můžeme data měřit a sledovat jaký vliv má internetová reklama na web. Zároveň můžeme dávat do souvislostí offline reklamu. Například v jakých měsících byla billboardová reklama spuštěna a na jaké představení měla vliv.
Měření a vyhodnocování dat probíhá v Google Analytics. Zároveň porovnáváme jednotlivé měsíce mezi sebou. Dokážeme vyhodnotit, jaký zdroj nám přináší nejvíce konverzí, popřípadě jaký má vliv na asistované konverze. V rámci rychlého přehledu pro klienta využíváme přehledné tabulky a grafy v Google data studio. Klient má díky tomu přehled a my je zároveň využíváme při každém měsíční osobním setkání.
„S Martinem i Michalem je výborná spolupráce. Všechna naše zadání dokážou splnit i v krátkém časovém horizontu. Velkou výhodou je nejen rychlá komunikace, ale také flexibilita. Je skvělé, že se nebojí zkoušet nové věci, postupy, možnosti a neustále pracují na zlepšování. Nesporným přínosem jsou jejich znalosti v oboru, díky kterým dokážou poradit a vhodně pro klienta připravit a spravovat kampaně..„
Jestli zvládneme zvýšit tržby i vám? Pojďme se nezávazně potkat a zjistit to.