Natu
Superpotraviny a zdravá výživa v BIO kvalitě
Superpotraviny a zdravá výživa v BIO kvalitě
Natu je producentem zdravých pochutin, zelených potravin a doplňků stravy. Hrdě se hlásí k udržitelné výrobě svých produktů v souladu s přírodou a minimálním dopadem na životní prostředí díky ekologickému balení zásilek.
V současné době nabízí svým zákazníkům přes 300 produktů ať už na jejich e-shopu, kamenné prodejně či prostřednictvím velkoobchodního prodeje velkým značkám jako jsou mixit.cz, svetplodu.cz, pilulka.cz, drmax.cz a další.
Koncept Natu nás oslovil svou jasnou vizí nabízet produkty vlastní výroby se zcela přírodním složením ve vysoké kvalitě, a to vše se zárukou udržitelnosti.
Naším cílem bylo pomoci Natu zlepšit propagaci včetně vhodného promování dočasných akcí v rámci stanovené výše PNO s ohledem na upřednostnění vybraných TOP produktů.
Kampaně ve vyhledávání se nejvíce podílí na návštěvnosti e-shopu z placené propagace. Vedle brandových kampaní cílíme i na samotné produkty, a to prostřednictvím long tail výrazů, kterými se nejblíže přiblížíme vyhledávacímu dotazu uživatele. Otestovali jsme veškeré shody klíčových slov, jež vyhledávací síť Google Ads společně s Sklik nabízí.
U bidování se primárně řídíme konverzními poměry, kdy vycházíme ze stanovených TOP produktů. Využíváme i možnosti úpravy nabídek v rámci lokalit napříč kraji ČR, cílením na jednotlivá zařízení, ale i úpravou cen za proklik s ohledem na věk a pohlaví.
Díky blízkému kontaktu s klientem téměř na denní bázi jsme schopni naše Perfomance Max kampaně optimalizovat k ideálnímu stavu. Na schůzce s klientem jsme si na základě maržovosti produktů stanovili maximální PNO každého produktu, kdy jsme na základě doplňkového feedu a chytrých nabídek vytvořili 3 PMax kampaně s maximální hodnotou PNO, která není nikdy překročena. Díky tomuto kroku mají produkty v produktových reklamách své místo společně se sekundárním cílením na vyhledávací síť, které PMax kampaně nabízejí.
PLA v rámci inzertní sítě Seznamu využíváme nově bidování v rámci Zboží.cz.
U display kampaní zaujímá dominantní postavení hlavně remarketing, kde využíváme hned několik formátů. Cílení na obsahovou síť pomalu přesouváme jen do reklamní sítě Sklik, protože jsme zde na základě dat zjistili vyšší úspěšnost reklam. Vedle rozdělení kampaní podle zařízení využíváme i cílení podle lokality, časového rozložení, ale i cílení na konkrétní weby, které vychází z historických konverzních poměrů a cenou za konverzi.
Vedle běžného dynamického retargetingu, kde máme v testování hned několik šablon, využíváme v obsahové síti i formáty kombinované reklamy, kde využíváme fotky produktů společně s výstižným copy, pomocí kterých se znovu připomeneme uživatelům s nákupem.
Pro akviziční cílení využíváme bannerovou reklamu, kde oslovujeme uživatele procházející weby s tématikou kolem zdravého životního stylu a stravování. Bannery využíváme i pro propagaci slevových a množstevních akcí s časovým omezením.
„Díky blízkému kontaktu s klientem jsme schopni rychle reagovat na novinky z PPC světa a optimalizovat kampaně k ideálnímu stavu, kde na základě datové analytiky využíváme nejefektivnější formáty reklam v rámci stanoveného PNO.“
Chcete mít více objednávek tak jako Natu? Pojďme se pobavit o tom, jak vám dokážeme pomoct.