Mionetto
Založeno na tradici, inovaci a jedinečnosti.
Založeno na tradici, inovaci a jedinečnosti.
Vinařství Mionetto se nachází v oblasti Valdobbiadene nedaleko Benátek. Je jedním z nejstarších výrobců Prosecca s tradicí již od roku 1887.
Vinařství Mionetto je zároveň jedním z celosvětově nejúspěšnějších výrobců Prosecca s dlouholetou tradicí. Díky výjimečné poloze vinic, ve slunečném regionu Veneto mezi Alpami a Jaderským mořem, dochází k optimálnímu vyzrávání a réva zde má ideální klimatické a půdní podmínky. Vášeň pro vinařské řemeslo, tradiční postupy i moderní výzkum jsou základními kameny této jedinečné značky, která má svůj nezaměnitelný styl. Právě pevné pouto k mnohaleté tradici odlišuje Mionetto od ostatních výrobců prosecca.
Kromě celoročních kampaní ve vyhledávání v Google Ads využíváme také obsahové reklamy v Skliku. Pro reklamní bannery s akční nabídkou Mionetta volíme akviziční cílení i remarketing.
V letních měsících, zároveň s běžící televizní reklamou, spouštíme také videoreklamu v reklamních systémech. Pro videoreklamu využíváme jak Youtube, tak Sklik, kde se reklama zobrazuje v rámci videoobsahu na webech Seznam.cz (včetně partnerských), jako je Stream.cz, Novinky.cz, Seznamzpravy.cz, Toprecepty.cz nebo Prozeny.cz.
V roce 2022 byla videokampaň naplánovaná na měsíce červen a červenec. Cíl byl nastaven na 1 100 000 zobrazení na Youtube a 1 800 000 zobrazení na webech Seznamu. Cílem videoreklamy bylo zvyšovat povědomí (znalost – jak podpořenou, tak spontánní) brandu Mionetto právě v jeho nejvyšší sezóně
Cílení jsme zvolili akviziční. V Google Ads prostřednictvím Youtube jsme cílili na publikum Jídlo a nápoje, Nadšenci do vaření. Dále na témata – Nápoje a také jsme vybrali samostatné kanály – kapelu Chinaski a Ewu Farnou. V Skliku jsme se zaměřili na zájmy – Vaření, Prémiový alkohol a Nápoje. V Zájmech o koupi jsme cílili na kategorie Alkoholické nápoje, Oslavy a dárky.
Společně s PPC reklamou byly spuštěny i výkonnostní kampaně na sociálních sítích Facebook a Instagram. Cílem reklamních kampaní byly zhlédnutí a dosah pro oba kanály.
Kampaně byly zacíleny pouze akvizičně a to na Lookalike s 10% shodou s fanoušky facebook stránky Mionetto a zájmová publika orientovaná lokálně na předem zvolené regiony. Zájmy, na které jsme v kampaních zacílili, byly prosecco, šumivá a šampaňská vína a zvolené konkurenční značky.
Reklamní formáty jsme spustili v kanálech Facebooku i Instagramu, ve stories i formou reels. Jednalo se o využití videoreklamy, která běžela prostřednictvím PPC reklamy na Youtube, webech Seznamu i na televizních obrazovkách.
Oproti loňskému roku se nám podařilo překonat cílový dosah, počet zobrazení, zhlédnutí a snížit cenu za 1000 zobrazení.
Jestli zvládneme zvýšit tržby i vám? Pojďme se nezávazně potkat a zjistit to.