Jak nastavit účet?
V minulém článku jsme si řekli, jaký potenciál má Microsoft Advertising a proč ho vyzkoušet. Nyní budeme pokračovat sérií článků, ve které se budeme věnovat tomu, jak s tímto reklamním systémem pracovat.
V tomto díle vám povíme, jak nastavit samotný účet. Konkrétně se budeme zabývat následujícími záležitostmi:
- Jak nastavit UET tag, který je potřebný pro měření konverzí a sběr remarketingových publik.
- Jak nastavit měření konverzí.
- Jak nastavit automatické tagování.
Jak nastavit měření konverzí a sběr remarketingových publik?
Aby účet správně měřil konverze a sbíral remarketingová publika, je potřeba vytvořit tzv. „UET tag“, který je následně potřeba nasadit na web. Pro jeho založení je potřeba postupovat následovně:
1) V pravém horním menu klikněte na „Tools“ a následně na „UET tag“.
2) V levém dolním rohu klikněte na modré tlačítko „Create“.
3) Pojmenujte UET tag, např. názvem projektu, dále zvolte „Used only by [spravovaná firma]“ a uložte.
4) Pokud si budete tag na web nasazovat sami, zvolte možnost „Install the tag yourself“.
5) Microsoft Advertising vygeneruje UET tag, který je potřeba nasadit na web.
6) Jakmile tag nasadíte na web, je potřeba počkat 24 hodin, než ho Microsoft Advertising ověří.
7) V případě nasazení UET tagu je hotovo, po určité době od nasazení by se mělo u nasazeného tagu zobrazit „Tag active“.
8) Dále je potřeba přidat měření samotných konverzí. Klikněte na „Tools“ a následně „Conversion Goals“.
9) V levém dolním rohu klikněte na „Create“.
10) Jedná-li se o web, zvolte „Website“ a klikněte na „Next“.
11) Zvolte kategorii konverze (v případě e-shopu „Purchase“), typ konverze (nejčastěji „Destination URL“ – konverzní stránka) a pokračujte.
12) Pojmenujte konverzi, přidejte konverzní stránku a zvolte měnu, ve které zaznamenáváte na e-shopu objednávky.
13) UET tag jsme již nainstalovali v předchozích krocích, tudíž vyberte druhou možnost „Yes the UET tag was already installed…“ a pokračujte dále.
14) Nasaďte vygenerovaný event tag na web. Pro zaznamenávání variabilních hodnot konverze je potřeba tag upravit na míru dle kódu webu. Více info o variabilních hodnotách konverze najdete ZDE.
15) To je vše, je hotovo.
Jak nastavit automatické tagování?
Nastavení automatického tagování je oproti nastavení UET tagu a měření konverzí o dost jednodušší proces. Stačí, když přejdete do přehledu kampaní a zvolíte „Account level options“ a následně zatrhnete „Add UTM tags to my destination URLs“.
Závěr
V tomto článku jsme vám přiblížili, jak nastavit měření konverzí, sběr remarketingových publik a automatické tagování. V příštích dílech už se podíváme na nastavení jednotlivých typů kampaní.
Vojtěch Pechač
PPC specialista
Mohlo by vás zajímat
Rukunato
Jestli zvládneme zvýšit tržby i vám? Pojďme se nezávazně potkat a zjistit to.