GWL
„Power Your Future“ do celého světa
„Power Your Future“ do celého světa
GWL je největší distributor lithium fosfátových (LiFePO4) průmyslových baterií v Evropě. Jedná se o ryze českou firmou s českým kapitálem, která zastupuje všechny přední výrobce technologicky nejvyspělejších baterií.
Společnost také zajišťuje kompletní řešení energetické soběstačnosti realizačního projektu Český soběstačný dům.
Cílem naší spolupráce bylo zvýšení zájmu o solární a bateriová řešení. GWL Power aktivně spolupracuje s mnoha podobnými podniky, aby posunuli limity obnovitelných zdrojů o něco dále, ať už jde o elektrobusy, lokomotivy, vozidla nebo úložiště energie.
V Pudetu jsme pomohli společnosti GWL s jejími kampaněmi ve vyhledávání v Google Ads. Nejprve jsme identifikovali relevantní brand výrazy, na které bychom v kampani cílili. Ty zahrnovaly název společnosti a konkrétní názvy produktů nebo čísla modelů.
„Poté jsme vytvořili reklamní sestavy pro každou sadu brand výrazů a vytvořili reklamy, které byly pro tyto výrazy specifické. Dále jsme v Google Ads nastavili kampaň pro vyhledávání brandu a určili rozpočet kampaně.„
Zaměřili jsme se na metriky, jako je míra prokliku a míra konverze, abychom zjistili, jak si reklamy vedou, a podle potřeby jsme je upravili. Námi nastavené kampaně ve vyhledávání brandu pomáhá společnosti GWL oslovit potenciální zákazníky, kteří již znají jejich značku, a efektivně propagují své produkty prostřednictvím Google Ads.
Performance Max je strategie automatických nabídek, která využívá strojové učení k optimalizaci nabídek pro reklamy v reálném čase, aby se maximalizoval počet konverzí v rámci stanoveného rozpočtu. Kampaň pro GWL jsme nastavili tak, že jsme identifikovali cíle, vytvořili reklamní sestavy, napsali texty do reklam a určili rozpočty a částky nabídek.
V průběhu kampaně jsme poskytovali analýzy a statistiky, které GWL pomohly optimalizovat jejich výsledky. Naše pomoc pomohla společnosti GWL efektivně propagovat její produkty solární energie prostřednictvím Performance Max kampaní v Google Ads.
U obsahových reklam jsme identifikovali cílové skupiny a vytvořili reklamy a reklamní sestavy specifické pro každé publikum. Nastavili jsme také možnosti cílení, jako jsou demografické údaje, zájmy a umístění, abychom zajistili, že se reklamy zobrazí správným lidem. Pro remarketingové reklamy jsme nastavili seznamy návštěvníků webových stránek a vytvořili reklamy a reklamní sestavy, abychom na tyto návštěvníky při procházení webu cílili. Stanovili jsme také rozpočty a částky nabídek pro obě kampaně a průběžně vše vyhodnocovali a optimalizovali.
Jestli zvládneme zvýšit tržby i vám? Pojďme se nezávazně potkat a zjistit to.