Jak zpřesnit výsledky a zvýšit kvalitu leadových reklam na Metě?
Pokud používáte rychlé formuláře (Instant Forms) v Meta reklamách k získávání kontaktů, určitě víte, že kvalita leadů může být různá. Jedním z jednoduchých způsobů, jak zvýšit kvalitu kontaktů, je zapnout ověření telefonního čísla přímo ve formuláři.
Tato funkce pomáhá zajistit, že lidé zadávají správné a funkční číslo, protože Meta vyžaduje, aby bylo telefonní číslo ověřeno přes SMS kód. Níže najdete jednoduchý návod, jak na to.
POZOR: Tato funkce je pro ČR relativně nová a je možné, že ne všechny účty ji v této chvíli mají dostupnou.
Jak zapnout ověření telefonního čísla ve formuláři
Prvním krokem je založení firemního účtu, který poskytuje přístup k analytickým nástrojům a reklamním funkcím. Postupujte následovně:
Krok č. 1
Přejděte do správce reklam
Otevřete Meta Business Manager a přejděte do kampaně, kde používáte cíl „Potenciální zákazníci“ nebo vytvořte novou kampaň s tímto cílem.
Krok č.2
Vytvořte nový formulář
V části reklamy klikněte na Rychlý formulář → Vytvořit nový.
Krok č. 3
V úvodní obrazovce nového formuláře vyberte možnost „Silnější záměr“ a potvrďte check „vyžadovat od potenciálních zákazníků, aby svoje telefonní číslo ověřili jednorázovým přístupovým kódem.“
Tento krok potvrdíte kliknutím na tlačítko „Další“ a pokračujete ve vyplňování dotazníku tak, jak jste běžně zvyklí.
Závěr
Pozor, tato relativně nová funkce může sice mírně snížit počet vyplněných formulářů, ale výrazně zvýší reálnou využitelnost získaných kontaktů.
Máte zájem o efektivní správu vašich kampaní na Facebooku nebo Instagramu? Napište nám.
Rukunato
Jestli zvládneme zvýšit tržby i vám? Pojďme se nezávazně potkat a zjistit to.