PPC Restart 2022: Pečlivě optimalizujte vstupní stránky a neseďte rovně!
Online marketing, PPC, PPCkampaneLucie
Navštívili jsme letošní PPC Restart 2022 a naše PPC specialistka Lucka Kondelíková v článku shrnula ta nejdůležitější témata, která podle ní letošní ročník přinesl.
Produktovou inzerci nahrazují Seznam Nákupy
PPC, Sklik.cz, Zbozi.czPřečtěte si, v čem se mění produktová inzerce na Seznamu, co bude potřeba upravit a jaké jsou možnosti biddování.
Lucie
Microsoft Advertising už i v Česku?
Bing, PPCVojta
Lze už v Česku inzerovat prostřednictvím Microsoft Advertising? A dává to smysl? To se dozvíte v tomto článku.
Možnosti cílení v rámci Youtube video kampaně
GoogleAds, PPCPřečtěte si více o možnostech cílení v rámci Youtube video kampaní. Dozvíte se, jaké jsou metody cílení na obsah.
Dito
Přehled formátů bannerové reklamy
Nezařazené, PPCSepsali jsme pro vás specifikaci jednotlivých formátů obsahové reklamy jak pro Sklik, Google Ads, tak i Facebook. Vše přehledně na jednom místě!
GA4 nový pohled na webovou analytiku
Google Analytics, PPCPřečtěte si více o novém typu Google Analytics, které v budoucnu nahradí staré Google Analytics Universal.
Dito
Co jsou responzivní reklamy ve vyhledávání a proč je potřeba je řešit?
GoogleAds, PPCCo jsou responzivní reklamy ve vyhledávání a proč je potřeba je řešit? To jsme vysvětlili v tomto článku.
Vojta
Nový typ cílení v Skliku? Zatím nejlepší akvizice v obsahu.
PPC, Sklik.czMinulý rok na podzim Sklik představil novinku - cílení na návštěvníky Seznamu v dynamickém retargetingu. Tuto novinku jsme, po jejím uvedení, vyzkoušeli na pěti e-shopech z různých odvětví.
Vojta