PPC Restart 2022: Pečlivě optimalizujte vstupní stránky a neseďte rovně!

, ,
Lucie Navštívili jsme letošní PPC Restart 2022 a naše PPC specialistka Lucka Kondelíková v článku shrnula ta nejdůležitější témata, která podle ní letošní ročník přinesl.

Produktovou inzerci nahrazují Seznam Nákupy

, ,
Přečtěte si, v čem se mění produktová inzerce na Seznamu, co bude potřeba upravit a jaké jsou možnosti biddování. Lucie
Microsoft Advertising - 1. díl

Microsoft Advertising už i v Česku?

,
Vojta Lze už v Česku inzerovat prostřednictvím Microsoft Advertising? A dává to smysl? To se dozvíte v tomto článku.

Možnosti cílení v rámci Youtube video kampaně

,
Přečtěte si více o možnostech cílení v rámci Youtube video kampaní. Dozvíte se, jaké jsou metody cílení na obsah. Dito
Pudeto

Přehled formátů bannerové reklamy

,
Sepsali jsme pro vás specifikaci jednotlivých formátů obsahové reklamy jak pro Sklik, Google Ads, tak i Facebook. Vše přehledně na jednom místě!

GA4 nový pohled na webovou analytiku

,
Přečtěte si více o novém typu Google Analytics, které v budoucnu nahradí staré Google Analytics Universal. Dito

Co jsou responzivní reklamy ve vyhledávání a proč je potřeba je řešit?

,
Co jsou responzivní reklamy ve vyhledávání a proč je potřeba je řešit? To jsme vysvětlili v tomto článku. Vojta
Sklik - náhledová fotografie

Nový typ cílení v Skliku? Zatím nejlepší akvizice v obsahu.

,
Minulý rok na podzim Sklik představil novinku - cílení na návštěvníky Seznamu v dynamickém retargetingu. Tuto novinku jsme, po jejím uvedení, vyzkoušeli na pěti e-shopech z různých odvětví. Vojta