Coto?
Pinterest je platforma plná inspirace založená na vizuálu. Jejím principem je skládání tematických virtuálních nástěnek (ukládání obsahu) z jednotlivých Pinů, které sami uživatelé vytvoří, nebo si uloží Piny vytvořené někým jiným. Uživatelé mívají nástěnky tematicky rozdělené – na jednu například tvoří a ukládají inspiraci pro make-up tutorialy, na druhou recepty na jídla, která chtějí vyzkoušet.
Mindset uživatelů Pinterestu je přemýšlení směrem do budoucna – například plánují rekonstrukci bytu nebo plánují svatbu, a na Pinterestu hledají inspiraci. Oproti jiným sociálním sitím nejde o pouhou konzumaci obsahu, ale o aktivní vyhledávání obsahu, který je zajímá. A to je právě šance pro vás – stát se součástí budoucnosti těchto uživatelů.
Jak to vypadá?
K čemu to?
Pokud máte poutavý obsah, který chcete dostat mezi relevantní publika a podpořit tak oblíbenost své značky a zvýšit tržby, Pinterest je tou pravou sítí pro váš business.
Přes tlačítko níže se s námi můžete spojit a probereme možnosti na míru vašemu podnikání.
Jaké služby vám nabízíme?
Tvorba obsahu a správa reklam
Nabízíme vám kompletní správu vašeho Pinterest profilu, od prvotní tvorby účtu, přes nastavení měření až po tvorbu obsahu a správu reklamy. Ať už potřebujete, abychom vám pouze tvořili obsah, nebo naopak pouze nastavovali reklamu s vámi dodaným obsahem, určitě se nám ozvěte, probereme to a vymyslíme vám řešení na míru.
Proč pro vaše podnikání využít právě Pinterest?
Silné zastoupení aktivních uživatelů
Pinterest v ČR aktivně používá 1 600 000 uživatelů, na Slovensku 800 000.
Na Pinterest s cílem nakoupit přijde až 55 % uživatelů. Pro srovnání – na Instagramu a Facebooku je to 12 %, na sociální síti X (ex.Twitter) je to 9 %.
Nízké CTR
Pinterest má nižší cenu za CTR, CPC a potažmo i za konverzi než má Facebook či Instagram.
Z Pinterestu je také až 10x vyšší traffic na web než z jiných sociálních sítí.
Kreativní formáty
Výhodou Pinterestu je, že nabízí použítí spousty (interaktivních) formátů obsahu a reklamy. Vaše produkty či služby je tak možné odprezentovat mnoha způsoby, které zaujmou. Od videa přes katalogovou reklamu po mix audiovizuálních formátů.
Možnosti cílení
Kromě klasických způsobů cílení reklamy, které známe z jiných sociálních sítí, jako jsou akviziční publika založená na demografii nebo zájmech uživatelů, či remarketingová publika například z návštěvníků webu, lze na Pinterestu cílit i na klíčová slova.
Rukunato
Jestli zvládneme zvýšit tržby i vám? Pojďme se nezávazně potkat a zjistit to.